K fotkám závodníků doplňujeme ty od naší fotografky Ely (@elaprdela) a připojujeme několik zajímavostí z pořádání.

Pár zajímavostí z noční etapy:

  • kontrola č. 23 nebyla v mapě, pouze v popisech, což odhalilo jen 8 týmů
  • nejméně týmů (7) bylo na kontrole č. 4 na úpatí Ortelu, další tři v noci orazili nedalekou lezeckou denní kontrolu
  • nikdo neoběhl všechny kontroly
  • kontrola č. 21. se nacházela ve druhém patře opuštěné budovy školy v přírodě, na jejíž střeše se nachází největší ilegální streetart v ČR (z leteckých snímků je dobře viditelný)

Pár zajímavostí ze dne:

  • skrytou kontrolu č. 89 na hradě SvOjkov odhalilo 14 týmů
  • nejméně týmů se podívalo do oblasti Havraních skal, kde byly mimo jiné připraveny dvě houpačky, a Ortelu, kde byla super vzdušná ferrata a dvě lezení/slanění 🥲
  • naopak nejvíce týmů zavítalo na rozhlednu a Medvěda (kontrola 43) a do lesního divadla (kontrola 82)
  • na každé kontrole byl ale alespoň 1 tým, to bereme jako malé osobní vítězství
  • největší nachytávkou byly dle ohlasů prohozené výřezy map, samotné nás překvapilo, jak dobře v mapě splynuly s okolím
  • úkol na občerstovačce „napsat název týmu morseovkou“ byl tak troch pomstou těm, kterým jsme museli nadepisovat průkazky
  • ve dne se původně nemělo vůbec běžet v severní části mapy, ale plán byl zaběhnout na východ k Lasvicím a Velenicím, tam byl ale v sobotu hon a tratě jsme museli překopat
  • kontroly pro den i noc jsme roznášeli celkem tři dny, celkem bylo potřeba roznést 115 lampionů a 111 kleští
  • na sobotní raut nás bylo 189 strávníků

Vytíženost jednotlivých kontrol najdete dole pod výsledky DNE a NOCI

Kategorie: Nezařazené

1 komentář

Nikolas Domín · 16. 11. 2023 v 16:08

Závod byl super prakticky po všech stránkách – dokonce i počasí vyšlo lépe, než to podle předpovědi vypadalo. Ty prohozené výřezy byly skutečně velmi povedené – tak dobrou, a zároveň férovou nachytávku snad nepamatuju. Ačkoli se s přimhouřenýma očima považuju za orienťáka, přiznám se, že i mě to pořádně vypeklo.
Drobnou výhradu mám naopak k těm případům, kdy se člověk na kontrole dozví, že má vlastně jít úplně jinam. Oproti mnoha jiným „chytákům“ je tohle z podstaty neregulérní, protože aniž by se na to závodníci mohli nějak připravit – některým ten nový postup ideálně zapadne do plánu, zatímco pro jiné může znamenat významnou zacházku navíc. Zejména u kontrol na trase návratu do cíle hrozí, že v posledních minutách závodu už závodníkům jednoduše ani nezbývá na další zacházku čas a bez ohledu na jejich schopnosti je pro ně tudíž reálně nedosažitelná. Jasně – nejsme na mistrovství světa a já rozhodně nejsem ten, koho zrovna těchhle pár bodů dělí od významného úspěchu. Ale osobně v tom prostě nevidím přínos z hlediska sportu ani zábavy. Jiní to mohou vnímat jinak.
80 % mého komentáře je kritických – ale jen co do počtu slov. Ve skutečnosti akci vnímám z 99 % pozitivně a to 1 % je spíš takový podnět pro budoucí pořadatele. Díky moc a super víkend!

Napsat komentář

Avatar placeholder

Vaše e-mailová adresa nebude zveřejněna. Vyžadované informace jsou označeny *